Zobrazeno 1 - 10
of 4 327
pro vyhledávání: '"Academic Choices"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 35475-35501 (2024)
Recommender systems have gained significant attention as powerful tools for supporting decision-making processes in various domains. However, the understanding of their impact and application in the field of academic choices in higher education remai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd99699a415a4db9bef348a25e48f055
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research for All, Vol 7, Iss 1 (2023)
Although a growing number of young people are choosing to undertake non-compulsory education, there is concern that not enough are electing to study science, technology, engineering and mathematics subjects. Research has suggested that out-of-school
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71513b7f6a6044a28ec4add3a982daf3
Autor:
Aelenei, Cristina1 (AUTHOR) maria-cristina.aelenei@parisdescartes.fr, Martinot, Delphine2 (AUTHOR), Sicard, Alyson2 (AUTHOR), Darnon, Céline2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Social Psychology. 2020, Vol. 160 Issue 3, p373-389. 17p. 2 Diagrams, 1 Chart, 5 Graphs.
Publikováno v:
In Trends in Neuroscience and Education June 2019 15:10-17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Economic Review, 2016 May 01. 106(5), 324-328.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43861037