Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Abura A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Comparative Education and Development, 2022, Vol. 24, Issue 3/4, pp. 160-176.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCED-04-2022-0027
Publikováno v:
Research on Social Work Practice; Sep2024, Vol. 34 Issue 6, p701-710, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cayetano, Roent Dune A., Oliwit, Abura Tobby, Kumar, Gopalakrishnan, Kim, Jun Seok, Kim, Sang-Hyoun
Publikováno v:
In Fuel 1 October 2019 253:552-560
Autor:
M Shauli, C Sewani-rusike, S Abura, I Kolosa, MM Gondwe, M Gari, B Gqaza, N Rajesh, N Wickens, N Smith
Publikováno v:
The Journal of Medical Laboratory Science and Technology of South Africa. 5:1-10
Publikováno v:
Clinical and Experimental Hypertension, Vol 41, Iss 1, Pp 36-43 (2019)
Women with pre-eclampsia have an increased risk of cardiovascular disease later in life. The aim of the study was to establish the presence and pattern of arterial stiffness in women previously with pre-eclampsia from a semi-rural region of South Afr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad43391eb19246d080ab7df28ef9d2b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Comparative Education and Development. 24:160-176
PurposeThis comparative case study looks towards the diverse approaches of higher education to support peacebuilding, from policy and philosophy to pedagogical practices, in conflict-affected and post-conflict settings. The achievement of global deve
Autor:
Laura M. Hopson, A. D. Lidbe, M. S. Jackson, E. Adanu, X. Li, P. Penmetsa, H. Y. Lee, A. Anderson, C. Obuya, G. Abura-Meerdink
Publikováno v:
Educational Review. :1-21