Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Abukari, Zakaria"'
Autor:
Abukari, Zakaria1 zakariaabukari570@yahoo.com
Publikováno v:
Library Philosophy & Practice. 4/5/2021, p1-17. 18p.
Autor:
Amoah, Linda Eva1,2 (AUTHOR), Abukari, Zakaria1,3 (AUTHOR), Dawson-Amoah, Maame Esi4 (AUTHOR), Dieng, Cheikh Cambel5 (AUTHOR), Lo, Eugenia5 (AUTHOR), Afrane, Yaw Asare4 (AUTHOR) yaw_afrane@yahoo.com
Publikováno v:
BMC Infectious Diseases. 5/13/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Agbana, Hamza B., Rogier, Eric, Lo, Aminata, Abukari, Zakaria, Jones, Sophie, Gyan, Ben, Aidoo, Michael, Amoah, Linda E.
Additional file 1: Table S1. Primer properties. Table S2. Summary of parasite prevalence data. Table S3. Comparison between the three sensitive methods in the two study sites. Figure S1. Illustrative Flow chart showing the total number of positive an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::50bfd963d63079249fc8419654949364
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amoah, Linda Eva, Abukari, Zakaria, Maame Esi Dawson-Amoah, Cheikh Cambel Dieng, Lo, Eugenia, Yaw Asare Afrane
Additional file 1: Table S1. Primers used in the study. Table S2. Microsatellite analysis. 2a. Genetic diversity. 2b. Complete Microsatellite data set. Table S3. Results of the Bayesian inference for the 119 samples collected from the three zones.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3a407a9fd62106ac6f7558e11afd3567
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T. P., Prasad1 prasadtp98@gmail.com, K., Shivananda Bhat2 shiva.bhat@manipal.edu, Rao, Mahabaleshwara3 m.rao@manipal.edu
Publikováno v:
Library Philosophy & Practice. 11/28/2021, p1-21. 21p.
Autor:
Curtis, Guy J.1 guy.curtis@uwa.edu.au, Tremayne, Kell2
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Sep2021, Vol. 46 Issue 9, p1816-1826. 11p. 5 Charts.