Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Abu Bakar, Kamariah"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education 2009 53(1):94-103
Publikováno v:
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 Núm. 22 (2019): El Estado que nos protege: Comunidades, Recursos Naturales y Derechos de la Naturaleza; 43-49
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 22 (2019): The State that protects us: Communities, Natural Resources and Nature Rights; 43-49
Religación. Revista de Ciencias Sociales y Humanidades; Vol. 4 No. 22 (2019): The State that protects us: Communities, Natural Resources and Nature Rights; 43-49
One of the first fundamental arithmetic concepts that young children learn in school is addition. This article explores how young children use manipulatives while working on tasks relating to number and addition. The study employed case study researc
Autor:
Wong, Su Luan *, Ab Jalil, Habibah, Fauzi Mohd Ayub, Ahmad, Abu Bakar, Kamariah, Tang, Sai Hong
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education 2003 6(2):193-204
Autor:
Hj Abu Bakar, Kamariah
In Malaysia, the National Preschool Curriculum Standard include the Mathematics standard contents that aim to provide children with knowledge and skills that are important for everyday life and future learning. In spite of the curriculum suggestion t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______293::8c42449971cb31131bb09133d620b7d6
https://hdl.handle.net/2123/18913
https://hdl.handle.net/2123/18913
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.