Zobrazeno 1 - 10
of 1 754
pro vyhledávání: '"Abstraction in context"'
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2001 Mar 01. 32(2), 195-222.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/749673
Autor:
Hampton, James A.
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 2003 Jul . 358(1435), 1251-1259.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3558217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jones, Matthew G.
Publikováno v:
Journal for Research in Mathematics Education, 2009 Mar 01. 40(2), 80-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40539325
Autor:
PAULA LÓPEZ SERENTILL, Claudia Vásquez Ortiz, Angel Alsina, Israel García-Alonso, Luis J. Rodriguez-Muñiz, Laura Muñiz-Rodríguez
Publikováno v:
Culture and Education. 34:689-725
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Encyclopedia of Mathematics Education ISBN: 9783319774879
We propose an approach to the theoretical and empirical identification processes of abstraction in context. Although our outlook is theoretical, our thinking about abstraction emerges from the analysis of interview data. We consider abstraction an ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6c936f5d0225f82ae2a5532d5583f09e
https://doi.org/10.1007/978-3-030-15789-0_100032
https://doi.org/10.1007/978-3-030-15789-0_100032
Autor:
Melanie Platz
Publikováno v:
Forschung zu und mit digitalen Medien
Das Projekt ‚Prim-E-Proof‘ verfolgt das Ziel, Lernumgebungen mit digitalen Medien (Open Source Applets auf Tablet PCs) zur Unterstützung von Argumentations- und Beweisfähigkeiten in der Primarstufe zu generieren. Der Fokus des Projektes liegt d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::68f91cdc065c6a4fd0d517117f3b6f25
https://doi.org/10.37626/ga9783959871747.0.04
https://doi.org/10.37626/ga9783959871747.0.04