Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Abstract-Concrete"'
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2022, Vol. 32, Issue 2, pp. 273-285.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-05-2021-3470
Autor:
Ike Janita Dewi, Swee Hoon Ang
Publikováno v:
Gadjah Mada International Journal of Business, Vol 22, Iss 2, Pp 118-136 (2020)
This research builds on a study of advertisement-evoked imagination scale developed by Dewi and Ang (2015). The imagination scale contains four types of imagination, that is, benefit-anticipatory imagination, emotional-bonding imagination, symbolic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbc5b10f2f1a43a49580cade89723371
Autor:
Drăgulin, Sabin, Chielli, Angelo
Publikováno v:
Cogito - Multidisciplinary research Journal. (2):150-155
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=885039
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rolf Inge Godøy
Publikováno v:
Empirical Musicology Review, Vol 9, Iss 3-4, Pp 224-229 (2015)
In trying to structure our discussions of temporal experience in music, it could be useful to look at some basic ecological constraints of timescales, production, and perception of music. This may hopefully help us to distinguish between on the one h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4bc30022442b46f98e63975dbda1cf21
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 9 (2015)
Metaphorical expressions very often involve words referring to physical entities and experiences. Yet, figures of speech such as metaphors are not intended to be understood literally, word-by-word. We used event-related brain potentials (ERPs) to det
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fbdbdba0d1143198e54e9486cbe5f61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.