Zobrazeno 1 - 10
of 489
pro vyhledávání: '"Abrahamson, D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abrahamson, D
Publikováno v:
Senses and Society, vol 15, iss 2
Metaphor is a useful way of explaining how to do things. The literature on metaphor in the learning of physical skill has generally explicated its efficacy by examining its actionable directives for motor enactment. And yet from the perspectives of p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1f3bc574d761b7351491e9b5abfbefd9
https://escholarship.org/uc/item/521625bn
https://escholarship.org/uc/item/521625bn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abrahamson, D., Andrade, A., Bakker, A., Nathan, M. J., Walkington, C., Lindgren, R., Brown, D. E., Zohar, A. R., Levy, S. T., Danish, J. A., Maltese, A. V., Enyedy, N., Humburg, M., Saleh, A., Dahn, M., Lee, C., Tu, X., Davis, B., Georgen, C., Oskar Lindwall
Publikováno v:
Proceedings of International Conference of the Learning Sciences, ICLS, vol 2, iss 2018-June
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Inspired by the current embodiment turn in the cognitive sciences, researchers of STEM teaching and learning have been evaluating implications of this turn for educational theory and practice. But whereas design researchers have been developing domai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2a980b0a9fc0fe23319084936d8efdf8
https://escholarship.org/uc/item/4ns6d5g8
https://escholarship.org/uc/item/4ns6d5g8
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.