Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Abotsi E"'
'Ghana is an eye opener': Enlightened personhood and transnational education among British-Ghanaians
Autor:
Abotsi, E
Based on multi-sited ethnographic research, this thesis examines the transnational parenting and educational strategies of British-Ghanaian families and their search for the “good life”. While anxieties over their children’s futures contribute
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::309f2488f145371665748bfc72c25786
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:fe2ea2ed-50b8-49ca-aa91-73cbfc332004
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:fe2ea2ed-50b8-49ca-aa91-73cbfc332004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abotsi, E. Kofi
Publikováno v:
African Journal of International & Comparative Law; May2020, Vol. 28 Issue 2, p219-243, 25p
Autor:
Norman, J. C., Abotsi, E. K.
Publikováno v:
Die Gartenbauwissenschaft, 1988 Nov 01. 53(6), 249-249.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43388483
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Biotechnology; Vol 7, No 21 (2008)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Aspergillus terreus, UL 4209 strain, isolated from the soil in South Africa was used to produce an extracellular cellulase-free xylanase in shake flask cultures containing oat spelt and/or birchwoodxylans. Maximum xylanase activity (35 U/ml) was obse
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.