Zobrazeno 1 - 10
of 102 695
pro vyhledávání: '"Abordagem qualitativa"'
Autor:
Panagiotis Drivas, Polyxeni Moira
Publikováno v:
Dos Algarves, Vol 45, Pp 72-89 (2024)
Human urbanization began around 13,000 years ago in lowland areas along rivers due to favourable conditions for survival and productivity. In contrast, mountainous regions, with their difficult accessibility and dangers, were initially avoided. Howev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/183e68b17c75428abd11afd0e6d97b82
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alves, Pricilla Candido1 pricillacandido@hotmail.com, Pinho de Andrade Lima, José Roberto2
Publikováno v:
Saúde e Pesquisa. jul-set2023, Vol. 16 Issue 3, p1-13. 13p.
Autor:
Álvarez Rojas, Ana María, Olivera, Patricio, Jaraba Molt, Fernanda, Rodríguez Llona, María Angélica, Leyton Navarro, Cristian
Publikováno v:
Polis (07176554); 2024, Vol. 23 Issue 67, p123-154, 32p
Autor:
Krüger de Pesce, Marly1 marly.kruger@univille.br, Richter Voigt, Jane Mery1 marly.kruger@univille.br, Zabbot Garcia, Berenice Rocha1 berenice.rocha@univille.br
Publikováno v:
Intersaberes. jan-abr2022, Vol. 17 Issue 40, p26-39. 14p.
Autor:
Barra-Ranni, Mauricio, Guerrero-Molina, Gustavo, Saavedra-Hernández, Hugo, Soto-Silva, Ignacio
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 10/24/2023, Vol. 31 Issue 117-118, p1-26, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.