Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Abo Hamza, Eid G."'
Inclusive attitudes: typically developing students and students with disabilities in UAE classrooms.
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-11, 11p
Autor:
Abo Hamza, Eid G.1,2 (AUTHOR), Bedair, Khaled3 (AUTHOR) khaledfb@qu.edu.qa, Elsantil, Yasmeen2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Interactive Learning Environments. Sep2024, p1-16. 16p. 2 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abo Hamza, Eid G., Tindle, Richard, Bedewy, Dalia, Dukmak, Samir J., Ayoub, Alaa Eldin A., Moustafa, Ahmed A.
Publikováno v:
Journal of Social Studies Education Research / Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi; 2024, Vol. 15 Issue 1, p91-118, 28p
Autor:
Radell, Milen L.1 (AUTHOR), Abo Hamza, Eid G.2,3 (AUTHOR), Daghustani, Wid H.3 (AUTHOR), Perveen, Asma4 (AUTHOR), Moustafa, Ahmed A.5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Depression Research & Treatment. 4/14/2021, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tindle, Richard, Abo Hamza, Eid G., Helal, Ahmed A., Ayoub, Alaa Eldin A., Moustafa, Ahmed A.
Publikováno v:
Review of Education; Dec2022, Vol. 10 Issue 3, p1-28, 28p