Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Ability Growth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
津山工業高等専門学校紀要 = Bulletin of National Institute of Technology, Tsuyama College. 64:29-36
The Junior Doctor Science School is a project developed by the Japan Science and Technology Agency, and seeks out elemen-tary and junior high school students with high motivation and outstanding ability to develop outstanding human resources who will
Publikováno v:
津山工業高等専門学校紀要 = Bulletin of National Institute of Technology, Tsuyama College. 63:77-84
The Junior Doctor Science School is a project developed by the Japan Science and Technology Agency. Tsuyama College was adopted in 2018 and is working on this project. The Junior Doctor Science School seeks out elementary and junior high school stude
Autor:
Bjermo, Jonas
In this thesis, we examine two topics in the area of educational measurement. The first topic studies how to best design two achievement tests with common items such that a population mean-ability growth is measured as precisely as possible. The seco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a64b9078a427db59c5ec71bdfa10c313
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-197928
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-197928
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bjermo J; Linköping University, Sweden.; Stockholm University, Sweden.
Publikováno v:
Applied psychological measurement [Appl Psychol Meas] 2024 Oct 15, pp. 01466216241291233. Date of Electronic Publication: 2024 Oct 15.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.