Zobrazeno 1 - 10
of 275
pro vyhledávání: '"Abikoff, H"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoza, Betsy, Murray Close, Dianna, Arnold, L. Eugene, Hinshaw, Stephen P., Hechtman, Lily, Vitiello, Benedetto, Severe, J. B., Jensen, P. S., Hoagwood, K., Hechtman, L., Richters, J., Vereen, D., Elliott, G. R., Wells, K. C., Epstein, J., Conners, C. K., March, J., Swanson, J., Wigal, T., Cantwell, D. P., Abikoff, H. B., Greenhill, L. L., Newcorn, J. H., Molina, B., Pelham, W. E., Gibbons, R. D., Marcus, S., Hur, K., Kraemer, H. C., Hanley, T., Stern, K.
Publikováno v:
Development and Psychopathology. 22:375-390
This study examined changes in the degree of positive bias in self-perceptions of previously diagnosed 8- to 13-year-old children with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD;n= 513) and comparison peers (n= 284) over a 6-year period. The dyna
Autor:
Greenhill, Ll, Vitiello, Benedetto, Riddle, Ma, Fisher, P, Shockey, E, March, Js, Levine, Linda Joann, Fried, J, Abikoff, H, Zito, Jm, Mccracken, Jt, Findling, Rl, Robinson, JEMMA FAYE CLAIR, Cooper, Tb, Davies, M, Varipatis, E, Labellarte, Mj, Scahill, L.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::ac97f65969fe05e5d56b25ee38864d9d
http://hdl.handle.net/2318/1646524
http://hdl.handle.net/2318/1646524
Autor:
Abikoff, H, Arnold, Le, Newcorn, Jh, Elliott, Gr, Hechtman, L, Severe, Jb, Wigal, T, Shapiro, C, Cantwell, Dp, Conners, Ck, Greenhill, Ll, Hinshaw, Sp, Hoza, B, Jensen, Ps, Kraemer, Hc, March, Js, Swanson, Jm, Vitiello, Benedetto, Wells, Kc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::9802bcd6449fdb6dc77d268cfe8fe9b7
http://hdl.handle.net/2318/1646538
http://hdl.handle.net/2318/1646538
Autor:
Riddle, Ma, Ginsburg, Gs, Walkup, Jt, Labellarte, Mj, Pine, Ds, Davies, M, Greenhill, L, Sweeney, M, Klein, R, Abikoff, H, Hack, S, Klee, B, Bergman, L, March, J, Compton, S, Robinson, J, O'Hara, T, Baker, S, Vitiello, B, Ritz, L, Roper, M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::329ceb2889b6d1559e40ade7c62e7e3e
http://hdl.handle.net/2318/1646556
http://hdl.handle.net/2318/1646556
Autor:
Hinshaw, S. P, Owens, E. B, Wells, K. C, Kraemer, H. C, Abikoff, H. B, Arnold, L. E, Conners, C. K, Elliott, G, Greenhill, L. L, Hechtman, L, Hoza, B, Jensen, P. S, March, J. S, Newcorn, J. H, Pelham, W. E, Swanson, J. M, Vitiello, Benedetto, Wigal, T.
Publikováno v:
Journal of abnormal child psychology. 28(6)
To elucidate processes underlying therapeutic change in a large-scale randomized clinical trial, we examined whether alterations in self-reported parenting practices were associated with the effects of behavioral, medication, or combination treatment
Autor:
March, J. S, Swanson, J. M, Arnold, L. E, Hoza, B, Conners, C. K, Hinshaw, S. P, Hechtman, L, Kraemer, H. C, Greenhill, L. L, Abikoff, H. B, Elliott, L. G, Jensen, P. S, Newcorn, J. H, Vitiello, Benedetto, Severe, J, Wells, K. C, Pelham, W. E.
Publikováno v:
Journal of abnormal child psychology. 28(6)
Initial moderator analyses in the Multimodal Treatment Study of Children with ADHD (MTA) suggested that child anxiety ascertained by parent report on the Diagnostic Interview Schedule for Children 2.3 (DISC Anxiety) differentially moderated the outco
Autor:
Wells, K. C, Epstein, J. N, Hinshaw, S. P, Conners, C. K, Klaric, J, Abikoff, H. B, Abramowitz, A, Arnold, L. E, Elliott, G, Greenhill, L. L, Hechtman, L, Hoza, B, Jensen, P. S, March, J. S, Pelham, W, Pfiffner, L, Severe, J, Swanson, J. M, Vitiello, Benedetto, Wigal, T.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::abe5af749d534c97606c7517c2df1d28
http://hdl.handle.net/2318/1646477
http://hdl.handle.net/2318/1646477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.