Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Abelha, Thais F."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abelha, Thais F.1 (AUTHOR), Morris, Graeme2 (AUTHOR), Lima, Sandro M.3 (AUTHOR), Andrade, Luis H. C.3 (AUTHOR), McLean, Andrew J.2 (AUTHOR), Alexander, Cameron1 (AUTHOR), Calvo‐Castro, Jesus4 (AUTHOR) j.calvo-castro@herts.ac.uk, McHugh, Callum J.2 (AUTHOR) callum.mchugh@uws.ac.uk
Publikováno v:
Chemistry - A European Journal. Mar2020, Vol. 26 Issue 14, p3173-3180. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taresco, Vincenzo, Abelha, Thais F., Cavanagh, Robert J., Vasey, Catherine E., Anane-Adjei, Akosua B., Pearce, Amanda K., Spriggs, Keith A., Clarke, Philip, Ritchie, Alison, Martin, Stewart, Rahman, Ruman, Grabowska, Anna M., Ashford, Marianne B., Alexander, Cameron
Amphiphilic block co-polymers composed of poly(ethylene glycol)-co-poly(lactide)-co-poly(2-((tert-butoxycarbonyl)amino)-3-propyl carbonate) (PEG-pLA-pTBPC) are synthesized in monomer ratios and arrangements to enable assembly into nanoparticles with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c72c0d5b7556b80c25596e8cae2419ef
https://nottingham-repository.worktribe.com/file/4770523/1/adtp.202000103
https://nottingham-repository.worktribe.com/file/4770523/1/adtp.202000103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.