Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Abdullah, Haniah"'
Autor:
Omar, Shadia, Clarke, Rebecca, Abdullah, Haniah, Brady, Clare, Corry, John, Winter, Hanagh, Touzelet, Olivier, Power, Ultan F., Lundy, Fionnuala, McGarvey, Lorcan P. A., Cosby, S. Louise
Publikováno v:
PLoS ONE
Omar, S, Clarke, R, Abdullah, H, Brady, C, Corry, J, Winter, H, Touzelet, O, Power, U F, Lundy, F, McGarvey, L P A & Cosby, S L 2017, ' Respiratory virus infection up-regulates TRPV1, TRPA1 and ASICS3 receptors on airway cells. ', PLoS ONE, vol. 12, no. 2, e0171681 . https://doi.org/10.1371/journal.pone.0171681
PLoS ONE, Vol 12, Iss 2, p e0171681 (2017)
Omar, S, Clarke, R, Abdullah, H, Brady, C, Corry, J, Winter, H, Touzelet, O, Power, U F, Lundy, F, McGarvey, L P A & Cosby, S L 2017, ' Respiratory virus infection up-regulates TRPV1, TRPA1 and ASICS3 receptors on airway cells. ', PLoS ONE, vol. 12, no. 2, e0171681 . https://doi.org/10.1371/journal.pone.0171681
PLoS ONE, Vol 12, Iss 2, p e0171681 (2017)
Receptors implicated in cough hypersensitivity are transient receptor potential vanilloid 1 (TRPV1), transient receptor potential cation channel, Subfamily A, Member 1 (TRPA1) and acid sensing ion channel receptor 3 (ASIC3). Respiratory viruses, such
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.