Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Abdellatif, Khalaf Mohamed"'
Autor:
Abdellatif, Khalaf Mohamed
Non-formal education for promoting sustainability has become popular over the last decade. In 2017, the International Review of Education journal dedicated a special issue to non-formal and community learning for sustainable development. This study m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e6985b9d4d6ef56b48c6bb29ebb3feba
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00050246
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00050246
Autor:
Abdellatif, Khalaf Mohamed
Springer texts in education series aim to provide researchers and scholars with professional and comprehensive pedagogical materials – on educational research, and for the scholarship of education. Accordingly, the fourteenth title of this series
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::6cfae17c6e443b61dadb26402b6bbff1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdellatif, Khalaf Mohamed
Publikováno v:
Education Review (10945296); 2019, Vol. 26, p1-4, 4p
Autor:
Abdellatif, Khalaf Mohamed1 Khalaf.mohamed@cu.edu.eg
Publikováno v:
London Review of Education. Mar2020, Vol. 18 Issue 1, p142-144. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.