Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Abbott, Keeley"'
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2024 127
Autor:
Abbott, Keeley A.
In light of a large body of literature highlighting its limitations, this thesis examines how Sex and Relationship Education (SRE) is discursively constructed within and for a secondary school context (i.e. at the level of policy, educator and pupil)
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.741410
Autor:
Harvey, Emily1 (AUTHOR) Emily.Harvey@mail.bcu.ac.uk, Abbott, Keeley1 (AUTHOR), Parker, Samuel1 (AUTHOR), Marcano-Olivier, Mariel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Bisexuality. Jul2024, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sex Education. May2021, Vol. 21 Issue 3, p304-318. 15p.
Autor:
Abbott, Keeley1 (AUTHOR) Keeley.abbott@bcu.ac.uk, Ellis, Sonja J.2 (AUTHOR), Abbott, Rachel2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sex Education. Nov2016, Vol. 16 Issue 6, p678-691. 14p.
Sex and Relationship Education (SRE) in England has been the focus of critical scrutiny on several occasions, but there has been little attention paid to how teachers formulate their provision, especially given their crucial role in determining what
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1106793eee480cf7f4de6230f94bb324
Autor:
Abbott, Keeley, Earnshaw, Deborah
Publikováno v:
Psychology Teaching Review; 2020, Vol. 26 Issue 1, p33-38, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.