Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"Abbey, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abbey K. Mann, Amal Khoury, Paezha McCartt, Michael G. Smith, Nathan Hale, Kate Beatty, Leigh Johnson
Publikováno v:
Women's Health Reports, Vol 3, Iss 1, Pp 491-499 (2022)
Introduction: Access to a full range of contraceptive services is essential for quality health care. Contraceptive provision practices of primary care providers play an important role in patients' decision-making about their reproductive health care.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8050056f0e3c41ffaea7db7fda3bb95f
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 3 (2022)
What factors predict the originality of domain-specific idea generation? Replicating and extending an earlier study using a Design Product Ideation task in an introductory university design course, the present research, grounded in the componential t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a21fda6264c45deb25fda3c82b9983f
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/14/2022, Vol. 17 Issue 3, p1-27. 27p.
Publikováno v:
Journal of Gay & Lesbian Mental Health. :1-19
Autor:
Mann, Abbey K., Williams, Stacey L., Job, Sarah A., Pachankis, John E., Chaudoir, Stephenie R.
Publikováno v:
Journal of Gay & Lesbian Mental Health; Oct-Dec2023, Vol. 27 Issue 4, p439-457, 19p, 1 Chart
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Stigma and Health.
Autor:
Click, Ivy A1 (AUTHOR) click@etsu.edu, Mann, Abbey K1 (AUTHOR), Buda, Morgan2 (AUTHOR), Rahimi‐Saber, Anahita3 (AUTHOR), Schultz, Abby4 (AUTHOR), Shelton, K Maureen1 (AUTHOR), Johnson, Leigh1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Teacher. Apr2020, Vol. 17 Issue 2, p190-194. 5p.