Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Abbasi, Badri"'
Autor:
Abbasi, Badri
Publikováno v:
Problems and Perspectives in Management. 15(1):35-44
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=620080
Autor:
ABBASİ, Badri
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 7, Iss 1, Pp 26-33 (2017)
Volume: 7, Issue: 1 26-33
International Review of Management and Marketing
Volume: 7, Issue: 1 26-33
International Review of Management and Marketing
The purpose of this study was to determine the relationship between consumer characteristics and impulse buying behavior focusing on buying intention. This survey used a descriptive applied methodology and causal correlation. Participants included ne
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Productivity and Quality Management; 2015, Vol. 16 Issue: 2 p231-247, 17p