Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Abbas, Taimoor"'
Shadowing from vehicles can significantly degrade the performance of vehicle-to-vehicle (V2V) communication in multilink systems, e.g., vehicular ad-hoc networks (VANETs). It is thus important to characterize and model the influence of common shadowi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1703.00399
Publikováno v:
IEEE Wireless Communications Letters, vol. 4, no. 5, pp. 569-572, Oct. 2015
Pathloss is typically modeled using a log-distance power law with a large-scale fading term that is log-normal. However, the received signal is affected by the dynamic range and noise floor of the measurement system used to sound the channel, which c
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1504.03977
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abbas, Taimoor, Nuckelt, Jörg, Kürner, Thomas, Zemen, Thomas, Mecklenbräuker, Christoph, Tufvesson, Fredrik
Publikováno v:
IEEE Transactions on Antennas and Propagation, Vol. 63, Issue 7, 2015
In this paper, a deterministic channel model for vehicle-to-vehicle (V2V) communication, is compared against channel measurement data collected during a V2V channel measurement campaign using a channel sounder. Channel metrics such as channel gain, d
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1410.4187
Autor:
Abbas, Taimoor, Tufvesson, Fredrik
In vehicular ad-hoc networks (VANETs) the impact of vehicles as obstacles has largely been neglected in the past. Recent studies have reported that the vehicles that obstruct the line-of-sight (LOS) path may introduce 10-20 dB additional loss, and as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.2574
The vehicle-to-vehicle (V2V) propagation channel has significant implications on the design and performance of novel communication protocols for vehicular ad hoc networks (VANETs). Extensive research efforts have been made to develop V2V channel mode
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1203.3370
Publikováno v:
IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems; 2024, Vol. 25 Issue: 3 p2703-2707, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems; 2023, Vol. 24 Issue: 7 p7363-7366, 4p