Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Abadie, F"'
Publikováno v:
In Journal of Algebra 1 December 2024 659:818-858
We introduce the notion of a strong equivalence between graded algebras and prove that any partially-strongly-graded algebra by a group $G$ is strongly-graded-equivalent to the skew group algebra by a product partial action of $G$. As to a more gener
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.03513
Autor:
Périer, P., Abadie, F., Dubocage, C., Hébert, M., Frémont, N., Zoldos, S., Vernezoul, C., Lepraist, B., Tarroux, L., Ploussard, G. *
Publikováno v:
In Progrès en Urologie November 2020 30(15):964-969
Publikováno v:
Transactions of the American Mathematical Society, 2016 Jul 01. 368(7), 4957-4992.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/tranamermathsoci.368.7.4957
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meshkani Z, Hossein Abadie F
Publikováno v:
Journal of Medical Education, Vol 6, Iss 1, Pp 117-121 (2004)
Background: The use of students rating in order to improve faculty teaching has increased during last 25 years, and some universities rate all faculties teaching by students. Purpose: To study the influence of some instructor contextual variables in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
NULL
NULL, 2013, Kyoto, Japan
NULL, 2013, Kyoto, Japan
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6a30f46e92095ff5d988ec5316b55643
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01787328
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01787328
Autor:
Meshkani, Z, Hossein Abadie F
Publikováno v:
Journal of Medical Education, Vol 6, Iss 2 (2009)
Journal of Medical Education, Vol 6, Iss 2, Pp 149-152 (2005)
Journal of Medical Education, Vol 6, Iss 2, Pp 149-152 (2005)
Background: According to the measurements literature reliability of the test refers to the consistency of the test results and shows whether the obtained score is stable indication of the student’s performance in particular test Reliability can be