Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"ATFM delay"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 84035-84047 (2023)
Air Traffic Flow Management delay (ATFM delay) can quantitatively reflect the spatial and temporal distribution of congestion caused by the imbalance of airspace network capacity and demand, and is an important parameter to evaluate the effectiveness
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33eee645ff084d5c9a42b87eece36662
Publikováno v:
Aerospace, Vol 11, Iss 2, p 168 (2024)
Air Traffic Flow Management (ATFM) delay can quantitatively reflect the congestion caused by the imbalance between capacity and demand in an airspace network. Furthermore, it is an important parameter for the ex-post analysis of airspace congestion a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab623dd7dc58470686f7376eda7ad6eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transport Policy. 116:106-118
Publikováno v:
Aerospace, Vol 8, Iss 2, p 28 (2021)
The European Air Traffic Management Network (EATMN) is comprised of various stakeholders and actors. Accordingly, the operations within EATMN are planned up to six months ahead of target date (tactical phase). However, stochastic events and the built
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5d7dcef313542b38823002952eee764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2022 IEEE/AIAA 41st Digital Avionics Systems Conference (DASC)
41st Digital Avionics Systems Conference (DASC)
41st Digital Avionics Systems Conference (DASC)
Airlines develop an operation plan, during the day prior to operations (D-1), to identify potential network issues and prepare potential pre-tactical preventing measures such as aircraft tail swapping or crew reassignment to be applied on D0. Flights
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d1342142d9776a4b49effa44801a1e2
https://hdl.handle.net/2117/387296
https://hdl.handle.net/2117/387296
Publikováno v:
Aerospace, Vol 8, Iss 28, p 28 (2021)
Aerospace 8 (2): 28 (2021)
Aerospace
Volume 8
Issue 2
Aerospace 8 (2): 28 (2021)
Aerospace
Volume 8
Issue 2
The European Air Traffic Management Network (EATMN) is comprised of various stakeholders and actors. Accordingly, the operations within EATMN are planned up to six months ahead of target date (tactical phase). However, stochastic events and the built