Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"ASPREY, E."'
Publikováno v:
Teacher Education Advancement Network (TEAN) Conference
The new ITT Core Content Framework (DfE 2019a) and the Early Career Framework (DfE 2019b) have all been informed by the ‘Learning Sciences’, particularly by cognitive neuropsychology with an emphasis on learning as memory. This provides an urgenc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::0676aadb9756cc9291b1954ef06f3ce3
https://researchspace.bathspa.ac.uk/14478/1/14478.pdf
https://researchspace.bathspa.ac.uk/14478/1/14478.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ergonomics; May1969, Vol. 12 Issue 3, p403-413, 11p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pathology; January 1984, Vol. 16 Issue: 3 p361-361, 1p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.