Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"ASLAN, Tuğçe"'
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 13(3):2845-2862
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1015082
Autor:
Alyamac-Seydibeyoglu, Elif1 (AUTHOR) elif.alyamac.seydibeyoglu@ikc.edu.tr, Fidan-Aslan, Tuğçe2 (AUTHOR), Turgut, Alpaslan3 (AUTHOR), Seydibeyoglu, Mehmet Ozgur2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Dispersion Science & Technology. 2023, Vol. 44 Issue 2, p299-308. 10p. 2 Color Photographs, 3 Black and White Photographs, 1 Chart, 5 Graphs, 1 Map.
Autor:
Akbıyık, Adem, Aslan, Tuğçe
Publikováno v:
İşletme Araştırmaları Dergisi / Journal of Business Research. 11(3):2322-2332
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=812599
Autor:
Aslan, Tuğçe Fidan1 tugcefid@gmail.com, Seydibeyoğlu, Elif Alyamaç2 elif.alyamac.seydibeyoglu@ikc.edu.tr
Publikováno v:
Journal of the Faculty of Engineering & Architecture of Gazi University / Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi,. 2022, Vol. 37 Issue 1, p390-398. 9p.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 19 August 2016 229:246-252
Autor:
AYAZ ARDA, Özlem1 Ozlem.AyazArda@brunel.ac.uk, ASLAN, Tuğçe2 tugce.duran@gs.bau.edu.tr
Publikováno v:
Business & Management Studies: An International Journal (BMIJ). 2020, Vol. 8 Issue 3, p3582-3614. 33p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aslan, Tuğçe
Bu araştırmada, ortaokul ve lise matematik öğretmenlerinin mesleki öz yeterlikleri ve matematik öğretmeye yönelik kaygıları arasındaki ilişkinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Ayrıca matematik öğretmenlerinin mesleki öz yeterlikleri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3098::3345dd41224b47bd8719938552f878bc
https://hdl.handle.net/11424/282352
https://hdl.handle.net/11424/282352
Autor:
Canan, Armagan, Aslan, Tuğçe
Publikováno v:
In Reference Module in Social Sciences 2022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.