Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"ASD-specific"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Janina Kitzerow, Matthes Hackbusch, Katrin Jensen, Meinhard Kieser, Michele Noterdaeme, Ulrike Fröhlich, Regina Taurines, Julia Geißler, Nicole Wolff, Veit Roessner, Nico Bast, Karoline Teufel, Ziyon Kim, Christine M. Freitag
Publikováno v:
Trials, Vol 21, Iss 1, Pp 1-17 (2020)
Abstract Background Naturalistic developmental behavioural interventions (NDBI) have been shown to improve autism-specific symptoms in young children with Autism Spectrum Disorder (ASD). NDBI approaches, such as the ASD-specific Frankfurt Early Inter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4abb4d5abfd44f90be1862775e5e3069
Autor:
Kitzerow, Janina, Hackbusch, Matthes, Jensen, Katrin, Kieser, Meinhard, Noterdaeme, Michele, Fröhlich, Ulrike, Taurines, Regina, Geißler, Julia, Wolff, Nicole, Rößner, Veit, Bast, Nico, Teufel, Karoline, Kim, Ziyon, Freitag, Christine M.
Publikováno v:
Trials
Trials, Vol 21, Iss 1, Pp 1-17 (2020)
Trials, Vol 21, Iss 1, Pp 1-17 (2020)
Background Naturalistic developmental behavioural interventions (NDBI) have been shown to improve autism-specific symptoms in young children with Autism Spectrum Disorder (ASD). NDBI approaches, such as the ASD-specific Frankfurt Early Intervention P
Autor:
Isabel De Groote, Liedewij Verhaeghe, Mieke Dereu, Petra Warreyn, Piet Vanhaesebrouck, Herbert Roeyers
Publikováno v:
CHILD PSYCHIATRY & HUMAN DEVELOPMENT
This study aimed to provide a more comprehensive picture of the prevalence of autism spectrum disorder (ASD) in a geographic cohort of extremely preterm born adolescents by using established diagnostic instruments in addition to screening instruments
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brown, Kirsten Ruth
Almost 11% of college students have a disability (Newman, Wagner, Cameto, Knokey, & Shaver, 2010). Existing research indicates that students with disabilities have difficulty with retention and graduation (Newman, Wagner, Cameto, & Knokey, 2009). Aut
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=bgsu1332120965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.