Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"ARM cluster"'
Autor:
Tinghao Li, Zhanguang Zheng
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 7714-7726 (2023)
The wafer transfer robot is a key part of integrated circuit equipment which performs the transit of wafers precisely, quickly and steadily. The dynamic accuracy of the manipulator of the wafer transfer robot directly affects the quality of transferr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34ea40f27a7e4006a3301d716a003b94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Making it REAL (Raising Early Achievement in Literacy) is an award-winning programme that works with practitioners to support children’s early literacy and development. The programme helps practitioners to build parents’ knowledge and confidence
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::476d1778e54ab61f38a693f3cc9e5dfb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Κυριαζής, Δημοσθένης, Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, Πληροφοριακά Συστήματα και Υπηρεσίες
Παρατηρείται την τελευταία δεκαετία η μεγάλη ανάπτυξη στην υλοποίηση υπηρεσιών πληροφοριακών συστημάτων από οργανισμούς στο πλαίσιο τ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bb3deff6986257a1ee9f04f6cabe5dcc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.