Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"ARIA-H"'
Publikováno v:
The Egyptian Journal of Neurology, Psychiatry and Neurosurgery, Vol 59, Iss 1, Pp 1-6 (2023)
Abstract Alzheimer’s disease (AD) is the leading cause of dementia worldwide. Amyloid-beta (Aβ) deposition, is one of the processes involved in the pathophysiology of AD, has inspired interest in targeted therapies, including monoclonal antibodies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/432ab95231074c9e961fa58d5ee1bc35
Autor:
Sarah J. Doran, Russell P. Sawyer
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 18 (2024)
Alzheimer’s disease (AD) affects over 6 million people over the age of 65. The advent of new anti-amyloid monoclonal antibodies as treatment for early Alzheimer’s disease these immunotherapeutics may slow disease progression but also pose signifi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75c8721fa44d4629954f92f6f2613739
Autor:
Charles G. Withington, R. Scott Turner
Publikováno v:
Frontiers in Neurology, Vol 13 (2022)
Second-generation anti-amyloid monoclonal antibodies are emerging as a viable therapeutic option for individuals with prodromal and mild dementia due to Alzheimer's disease (AD). Passive immunotherapy with aducanumab (Aduhelm), lecanemab, donanemab,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45ba4f90a6594044a58041fa594c97d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.