Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"ARCS motivational model"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vijay, Pol Uaddhav
The purpose of this study was to examine the effectiveness of the Active Engagement Teaching Programme (AETP) and Traditional Teaching method in Geography on the achievement of the student of Ninth standard one school from a Marathi medium selected s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::15a44dc9d8984e54dd166bb571076048
Publikováno v:
Volume: 78, Issue: 2 51-63
Yıldız Journal of Educational Research
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yıldız Journal of Educational Research
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bu araştırmada, ARCS Motivasyon Modeli’ne uygun olarak tasarlanmış Çocuk Edebiyatı derslerinin ön lisans öğrencilerinin gelişimlerine, performanslarına ve e-öğrenmeye hazır bulunuşluklarına etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::c1b7111fd018bc52c07b14f9dc2a589b
https://dergipark.org.tr/tr/pub/yjer/issue/75131/1231813
https://dergipark.org.tr/tr/pub/yjer/issue/75131/1231813
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdelmawgoud, Sara
This thesis explores the impacts of a gamified e‑learning environment on undergraduate engineering students’ reflective skills and engagement in reflective writing. Reflective skills are essential because they are crucial to Experience-based lear
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a9e244d174518da20f171363dc4fe99b
Autor:
İdris Göksu, Yusuf İslam Bolat
WOS:000558534600001 Context and Implications Document for: Does the ARCS motivational model affect students' achievement and motivation? A meta-analysis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::84f4580d497d9d1b2dd0e1ffba54a814
https://hdl.handle.net/11468/7450
https://hdl.handle.net/11468/7450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdulkadir Yüzen, Ayşen Karamete
In this study, using ADDIE instructional design model, it is aimed to prepare English language educational material for 4th grade primary students to teach them numbers. At the same time, ARCS model of motivation's attention, relevance and satisfacti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2a5168a6fd68d28ccbbaed12e94735ec
https://hdl.handle.net/20.500.12462/8353
https://hdl.handle.net/20.500.12462/8353
Autor:
Balantekin, Yakup
Öğrenme-öğretme sürecinin verimli bir şekilde yürütülerek öğrencilerin akademik başarılarının artırılması birçok kavramla ilişkilidir. Öğrencilerin derse yönelik motivasyon düzeyi ve tutumu bu kavramların en önemlilerindendi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6fc6b2aa5aa501ce659c0f19f87a8e99
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/688379
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/688379