Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"ARASTAMAN, Gokhan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intercultural Education; Oct2023, Vol. 34 Issue 5, p464-478, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ERICOK, Baris, ARASTAMAN, Gokhan
Publikováno v:
International Online Journal of Educational Sciences; 2022, Vol. 14 Issue 4, p1107-1124, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 16, Issue: 62
Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
WOS: 000373738400005
Problem Statement: The quality of teaching at schools mostly depends on the teachers' competencies. One of these competencies is measurement and evaluation (MaE). Evaluation of the students' cognitive, affective, and psychom
Problem Statement: The quality of teaching at schools mostly depends on the teachers' competencies. One of these competencies is measurement and evaluation (MaE). Evaluation of the students' cognitive, affective, and psychom
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5b72f8431f81d55cb3f2abeb2b65e2c4
https://hdl.handle.net/20.500.12451/4430
https://hdl.handle.net/20.500.12451/4430
Autor:
ARASTAMAN, Gokhan gokhanarastaman@gmail.com, BALCI, Ali1 balci@education.ankara.edu.tr
Publikováno v:
Educational Sciences: Theory & Practice. Spring2013, Vol. 13 Issue 2, p922-928. 7p. 3 Charts.
WOS: 000440291300011
The aim of this study was to develop "Attitude toward Measurement and Assessment Scale" for primary and secondary school teachers. The scale consists of 36 items were conducted to randomly selected 166 subject teachers emplo
The aim of this study was to develop "Attitude toward Measurement and Assessment Scale" for primary and secondary school teachers. The scale consists of 36 items were conducted to randomly selected 166 subject teachers emplo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::69b7b8e2a373167af8efe3c68a380519
https://hdl.handle.net/20.500.12451/4440
https://hdl.handle.net/20.500.12451/4440
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.