Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"APPAREL PREFERENCES"'
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ANUŞLU, Merve DOĞRUEL1 merve.anuslu@gedik.edu.tr, ÇİLAN, Çiğdem ARICIGİL2 ccilan@istanbul.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Management Economics & Business / Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi. 2019, Vol. 15 Issue 2, p542-560. 19p.
Autor:
Jenelle Sparado
The study investigated the consumer behaviors, shopping patterns, and consumer satisfaction of female baby boomers. With a specific focus on the Canadian retail market, the study first surveyed women born between the years of 1946 and 1964 to obtain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::11eaad37bcb9ab7166534bfa957eef91
https://doi.org/10.32920/ryerson.14655249.v1
https://doi.org/10.32920/ryerson.14655249.v1
Publikováno v:
Proceedings of the 6th International Conference on Communication and Information Processing.
Customers have their own preferences on apparel products. Therefore, apparel manufactures have to pay attention to the needs of customers, and then develop and sell different styles of apparel for various consumer groups so as to save costs and achie
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Textile Institute. 103:405-415
In an attempt to keep pace with changing demand for wool apparel, the wool industry has increasingly focused on developing technologies to measure consumers’ physical response to wool apparel as a means of predicting their preferences. However, it
Autor:
Liu, Yen, I, 劉燕怡
104
The technology development has brought the aging problem in Taiwan gradually. The issue of increasing aging population will not be stopped and will enlarge the market size of elderly commerce. The profit of geriatric industries will over thr
The technology development has brought the aging problem in Taiwan gradually. The issue of increasing aging population will not be stopped and will enlarge the market size of elderly commerce. The profit of geriatric industries will over thr
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/03461240784540113745