Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"ANG, EMILY NEO KIM"'
Autor:
Liaw, Sok Ying, Wong, Lai Fun, Chan, Sally Wai-Chi, Ho, Jasmine Tze Yin, Mordiffi, Siti Zubaidah, Ang, Sophia Bee Leng, Goh, Poh Sun, Ang, Emily Neo Kim
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 17, Iss 1, p e5 (2015)
BackgroundWeb-based learning is becoming an increasingly important instructional tool in nursing education. Multimedia advancements offer the potential for creating authentic nursing activities for developing nursing competency in clinical practice.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/074dea70a3244993a170be5bdc931ddf
Autor:
Liaw, Sok Ying, Ooi, Sim Leng, Mildon, Robyn, Ang, Emily Neo Kim, Lau, Tang Ching, Chua, Wei Ling
Publikováno v:
In Nurse Education Today March 2022 110
Autor:
Wu, Xi Vivien, Selvam, Umadevi Panneer, Wang, Wenru, Ang, Emily Neo Kim, Devi, Kamala M., Chan, Yah Shih, Wee, Fong Chi, Zhao, Shengdong, Sehgal, Vibhor, Chi, Yuchen
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice February 2022 59
Autor:
Wu, Xi Vivien, Chi, Yuchen, Chan, Yah Shih, Wang, Wenru, Ang, Emily Neo Kim, Zhao, Shengdong, Sehgal, Vibhor, Wee, Fong Chi, Selvam, Umadevi Panneer, Devi, M. Kamala
Publikováno v:
In Nurse Education Today January 2020 84
Autor:
Liaw, Sok Ying, Ping Lim, Eunice Ya, Wong, Lai Fun, Yin Ho, Jasmine Tze, Mordiffi, Siti Zubaidah, Leng Ang, Sophia Bee, Chua, Wei Ling, Ang, Emily Neo Kim
Publikováno v:
In Collegian October 2017 24(5):455-461
Autor:
He, Hong-Gu, Klainin-Yobas, Piyanee, Ang, Emily Neo Kim, Sinnappan, Rajammal, Pölkki, Tarja, Wang, Wenru
Publikováno v:
In Pain Management Nursing February 2015 16(1):40-50
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care, 2015 Jun 01. 27(3), 207-213.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48518588
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.