Zobrazeno 1 - 10
of 361
pro vyhledávání: '"ANDERSON, MARIA"'
Autor:
Ahlqvist, Linnéa, Anderson, Maria
Tidigare forskning påvisar att individer som lever ett rikt liv fyllt av upplevelser, skattar sitt upplevda välmående högre. Individer som av olika orsaker blir isolerade på boenden som äldre, går miste om upplevelser de tidigare berikat sina
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hv:diva-20401
Autor:
Anderson, Maria, Skudrickiene, Jurate
There are several areas of research that concern image quality in relation to performance as well as the "feeling of perceived security" on a webpage. The main purpose of this study is to find out to what extent image quality and performance (web pag
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hv:diva-18934
A presente dissertação surge da necessidade de executar o plano especial de emergência para o risco sísmico na Área Metropolitana de Lisboa e concelhos limítrofes (PEERS AML CL)o qual deve decidir meios e recursos de socorro, com base na formul
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10216/13036
Publikováno v:
In Brain Research 15 June 2024 1833
Autor:
ANDERSON, MARIA
Publikováno v:
Ploughshares, 2022 Jul 01. 48(2), 9-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27151722
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anderson, Maria Alana
Increasingly discussions about gender neutral housing policies are beginning on campuses of higher education around the United States. Currently there is a dearth of information on how to begin drafting such a policy and no standards exist to consult
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1306159926
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
YC Young Children, 2019 May 01. 74(2), 6-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26808905