Zobrazeno 1 - 10
of 1 610
pro vyhledávání: '"ANDERSON, ERIN"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gibbs, Kevin W., Ginde, Adit A., Prekker, Matthew E., Seitz, Kevin P., Stempek, Susan B., Taylor, Caleb, Gandotra, Sheetal, White, Heath, Resnick-Ault, Daniel, Khan, Akram, Mohmed, Amira, Brainard, Jason C., Fein, Daniel G., Aggarwal, Neil R., Whitson, Micah R., Halliday, Stephen J., Gaillard, John P., Blinder, Veronika, Driver, Brian E., Palakshappa, Jessica A., Lloyd, Bradley D., Wozniak, Joanne M., Exline, Matthew C., Russell, Derek W., Ghamande, Shekhar, Withers, Cori, Hubel, Kinsley A., Moskowitz, Ari, Bastman, Jill, Andrea, Luke, Sottile, Peter D., Page, David B., Long, Micah T., Goranson, Jordan Kugler, Malhotra, Rishi, Long, Brit J., Schauer, Steven G., Connor, Andrew, Anderson, Erin, Maestas, Kristin, Rhoads, Jillian P., Womack, Kelsey, Imhoff, Brant, Janz, David R., Trent, Stacy A., Self, Wesley H., Rice, Todd W., Semler, Matthew W., Casey, Jonathan D.
Publikováno v:
In CHEST Critical Care September 2023 1(2)
Autor:
O'Neill, Kate M.1,2,3 (AUTHOR), Anderson, Erin D.4 (AUTHOR), Mukherjee, Shoutik5 (AUTHOR), Gandu, Srinivasa1,6 (AUTHOR), McEwan, Sara A.1,7 (AUTHOR), Omelchenko, Anton1,7 (AUTHOR), Rodriguez, Ana R.1,2 (AUTHOR), Losert, Wolfgang3,8 (AUTHOR), Meaney, David F.4,9 (AUTHOR), Babadi, Behtash5 (AUTHOR), Firestein, Bonnie L.1 (AUTHOR) firestein@biology.rutgers.edu
Publikováno v:
Communications Biology. 12/18/2023, Vol. 6 Issue 1, p1-26. 26p.
Autor:
Trujillo, Logan T., Anderson, Erin M.
Publikováno v:
In Cognitive Psychology February 2023 140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2022, Vol. 60, Issue 4, pp. 403-418.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEA-08-2021-0153