Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"AMBIKA, ANUPAMA"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2024, Vol. 58, Issue 4, pp. 845-868.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-05-2022-0350
Publikováno v:
In Journal of Business Research September 2023 164
Publikováno v:
Journal of Service Management, 2022, Vol. 34, Issue 1, pp. 56-77.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOSM-12-2021-0484
Autor:
Ambika, Anupama1 (AUTHOR), Belk, Russell2 (AUTHOR), Jain, Varsha3 (AUTHOR) varsha.jain@micamail.in, Krishna, Rajneesh3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Behaviour. Sep/Oct2023, Vol. 22 Issue 5, p1112-1127. 16p.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 7, pp. 1787-1804.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-02-2020-0086
Publikováno v:
Australasian Marketing Journal; May2024, Vol. 32 Issue 2, p98-112, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose\ud This paper examines what the use of an augmented reality (AR) makeup mirror means to consumers, focusing on experiential consumption and the extended self.\ud \ud Design/methodology/approach\ud The authors employed a multimethod approach i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::5fc9089ba4c10d6df9a140a2cd535cb0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.