Zobrazeno 1 - 10
of 349
pro vyhledávání: '"AMBIENT MEDIA"'
Autor:
Škodová, Michaela, Lajzová, Diana
Publikováno v:
Muzeológia a kultúrne dedičstvo / Museology and Cultural Heritage. 7(1):207-223
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=773396
Autor:
Diana Lajzová, Michaela Škodová
Publikováno v:
Muzeológia a Kultúrne Dedičstvo, Vol 7, Iss 1, Pp 207-223 (2019)
The purpose of this article is to show ways how to promote a regional museum as an attractive choice for families with children for their leisure time activities. The aim is to promote the mascot of the museum as an attractive and interactive guide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29fe03a8517042c9880f1742fcc3a444
Autor:
Ristia Kadiasti
Publikováno v:
Imajinasi, Vol 12, Iss 1, Pp 1-8 (2018)
Perancangan media kampanye sosialisasi pencegahan skoliosis ini dirancang untuk orang tua yang memiliki anak remaja, guru dan juga remaja. Media utama yang digunakan adalah Ambient Media dengan alasan memberikan surprising effect yang baik. Penggunaa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15468bbd78c64f8490e4479602466100
Publikováno v:
Marketing Identity. 5(1/1):437-447
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=680167
Autor:
Ryan-Segger, Tanya
Publikováno v:
B&T Weekly. 3/16/2007, Vol. 57 Issue 2603, p18-20. 3p. 5 Color Photographs.
Autor:
Mohamed Metwaly
Publikováno v:
Journal of Architecture, Art & Humanistic Science, Vol 1, Iss 4, Pp 193-209 (2016)
The research addresses the “Guerilla Advertising Strategy” for creating effective animated ads through some different points, which are: the historical background of the usage of the term “Guerilla”, defining the Guerilla Marketing, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b59128c297ab4810a81629eb6946c130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evgenii V. Martynov
Publikováno v:
Вестник Московского государственного областного университета, Iss 4 (2017)
The author conducts the analysis of foreign research approaches to social advertising. It is noted that, despite the specificity of various existing approaches, their common theoretical element is that the ideas forming the basis of social advertisin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd61718678664c3c9f20c4bde2da74c9
Publikováno v:
Ученые записки Казанского университета. Серия Гуманитарные науки / Proceedings of Kazan University. Humanities Series. 155(1):47-56
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=269751
Autor:
Ingrid Nelson
Publikováno v:
ELH. 88:551-578