Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"AMADIEU, Franck"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Vocational Behavior October 2022 138
Publikováno v:
In Heliyon April 2022 8(4)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Heliyon December 2021 7(12)
A Critical Literature Review of Perceptions of Tablets for Learning in Primary and Secondary Schools
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2019 Sep 01. 31(3), 631-662.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45217872
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grevet, Elise, Forge, Killyam, Tadiello, Sébastien, Izac, Margaux, Amadieu, Franck, Brunel, Lionel, Pillette, Léa, Py, Jacques, Gasq, David, Jeunet-Kelway, Camille
Publikováno v:
BCI meeting 2023
BCI meeting 2023, Jun 2023, Brussels (Belgium), Belgium
BCI meeting 2023, Jun 2023, Brussels (Belgium), Belgium
International audience; Introduction:While several meta-analyses have demonstrated the relevance of BCIs for improving motor recovery after stroke, these technologies are still barely used in clinical practice. We hypothesise that optimising the acce
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ea64b7512043dc40c08b0fff5aa8b5d0
https://hal.science/hal-04144986/file/poster_grevet_BCImeeting.pdf
https://hal.science/hal-04144986/file/poster_grevet_BCImeeting.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.