Zobrazeno 1 - 10
of 201
pro vyhledávání: '"ALT, Mary"'
Autor:
Alt, Mary
This study investigated the fast-mapping ability of young children with normal language (NL) and specific language impairment (SLI). It compared their ability to fast-map semantic and lexical information in different conditions. Children had to fast
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/280147
Autor:
Bourgoyne, Ashley, Alt, Mary
Poster exhibited at GPSC Student Showcase, February 24th, 2016, University of Arizona.
This study was designed to determine if high variability visual input would facilitate the development of conceptual representations of academic vocabulary fo
This study was designed to determine if high variability visual input would facilitate the development of conceptual representations of academic vocabulary fo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/603741
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/603741
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/603741
Autor:
Navarro, Isabel I., Cretcher, Sarah R., McCarron, Angelica R., Figueroa, Cecilia, Alt, Mary *
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders September-October 2020 87
Autor:
Spanò, Goffredina, Gómez, Rebecca L., Demara, Bianca I., Alt, Mary, Cowen, Stephen L., Edgin, Jamie O.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Nov . 115(46), 11844-11849.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26563795
Autor:
Alt, Mary1 malt@arizona.edu, Fox, Annie2, Levy, Roy3, Hogan, Tiffany P.2, Cowan, Nelson4, Gray, Shelley5
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Feb2022, Vol. 28 Issue 1, p20-39. 20p.
Publikováno v:
Journal of Child Language; Jan2024, Vol. 51 Issue 1, p56-90, 35p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Risueno, R.J., Gray, Shelley, Levy, Roy, Alt, Mary, Cowan, Nelson, Romeo, Savannah, Hogan, Tiffany P.
This study examines the extent to which scores on the ADHD Rating Scale- IV: Home Version (DuPaul et al., 1998) explains variance on four central executive tasks from the Comprehensive Assessment Battery for Children - Working Memory (Gray et al., 20
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ea999a4912fa1534ac965f5103a535e4