Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"ALSHAMMARI, ALYA"'
Autor:
Alzaidi, Muhammad Swaileh A. a, Alshammari, Alya b, Hassan, Abdulkhaleq QA c, Ebad, Shouki A. d, ⁎, Sultan, Hanan Al e, Alliheedi, Mohammed A. f, Aljubailan, Ali Abdulaziz g, Alzahrani, Khadija Abdullah h
Publikováno v:
In Ain Shams Engineering Journal January 2025 16(1)
Autor:
Alzaidi, Muhammad Swaileh A.1 (AUTHOR) malzaidi1@ksu.edu.sa, Alshammari, Alya2 (AUTHOR) akalshammary@pnu.edu.sa, Hassan, Abdulkhaleq Q. A.3 (AUTHOR) abqaseem@kku.edu.sa, Yousafzai, Samia Nawaz4 (AUTHOR) samia@aintlab.com, Thaljaoui, Adel5,6 (AUTHOR) adel.t@mu.edu.sa, Fitriyani, Norma Latif7 (AUTHOR) norma@sejong.ac.kr, Kim, Changgyun8 (AUTHOR) adel.t@mu.edu.sa, Syafrudin, Muhammad7 (AUTHOR) adel.t@mu.edu.sa
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Oct2024, Vol. 12 Issue 20, p3294. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ALZAIDI, MUHAMMAD SWAILEH A.1 (AUTHOR), ALSHAMMARI, ALYA2 (AUTHOR), ALAHMARI, SAAD3 (AUTHOR) Saad.alahmari@nbu.edu.sa, AL SULTAN, HANAN4 (AUTHOR), HASSAN, ABDULKHALEQ Q. A.5 (AUTHOR), SALAMA, AHMED S.6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Fractals. Dec2024, p1. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alshammari, Alya
Publikováno v:
Theory & Practice in Language Studies (TPLS); Aug2024, Vol. 14 Issue 8, p2484-2490, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Theory & Practice in Language Studies (TPLS); May2023, Vol. 13 Issue 5, p1105-1114, 10p