Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"ALMQVIST, Adam"'
Autor:
Almqvist, Adam, Michel, Daniel
På senare tid har det skett en förändring i hur marknadsförare använder känslor i reklamfilmer för att skapa band mellan konsumenter och företag, det som kallas för emotionell marknadsföring. Den här studien ämnar att undersöka hur emoti
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-506782
Autor:
Almqvist, Adam Simon
This study aims at exploring the quality of the Swedish and Norwegian national tests using their respective model texts for assessing. The study does so by relating them to the CEFR and the grading tool Write & Improve within the context of the two c
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-90531
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ALMQVIST, Adam
Publikováno v:
Maghreb - Machrek; automne2012, Issue 213, p37-49, 13p