Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"ALFREDO, RIORDAN"'
Autor:
Yan, Lixiang, Martinez-Maldonado, Roberto, Jin, Yueqiao, Echeverria, Vanessa, Milesi, Mikaela, Fan, Jie, Zhao, Linxuan, Alfredo, Riordan, Li, Xinyu, Gašević, Dragan
Generative AI (GenAI) agents offer a potentially scalable approach to support comprehending complex data visualisations, a skill many individuals struggle with. While data storytelling has proven effective, there is little evidence regarding the comp
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.11645
Autor:
Jin, Yueqiao, Echeverria, Vanessa, Yan, Lixiang, Zhao, Linxuan, Alfredo, Riordan, Tsai, Yi-Shan, Gašević, Dragan, Martinez-Maldonado, Roberto
Multimodal Learning Analytics (MMLA) integrates novel sensing technologies and artificial intelligence algorithms, providing opportunities to enhance student reflection during complex, collaborative learning experiences. Although recent advancements
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.19071
Autor:
Alfredo, Riordan, Echeverria, Vanessa, Jin, Yueqiao, Yan, Lixiang, Swiecki, Zachari, Gašević, Dragan, Martinez-Maldonado, Roberto
The rapid expansion of Learning Analytics (LA) and Artificial Intelligence in Education (AIED) offers new scalable, data-intensive systems but also raises concerns about data privacy and agency. Excluding stakeholders -- like students and teachers --
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.12751
Autor:
Martinez-Maldonado, Roberto, Echeverria, Vanessa, Fernandez-Nieto, Gloria, Yan, Lixiang, Zhao, Linxuan, Alfredo, Riordan, Li, Xinyu, Dix, Samantha, Jaggard, Hollie, Wotherspoon, Rosie, Osborne, Abra, Gašević, Dragan, Shum, Simon Buckingham
Multimodal Learning Analytics (MMLA) innovations make use of rapidly evolving sensing and artificial intelligence algorithms to collect rich data about learning activities that unfold in physical learning spaces. The analysis of these data is opening
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.09099
Autor:
Alfredo, Riordan, Echeverria, Vanessa, Jin, Yueqiao, Yan, Lixiang, Swiecki, Zachari, Gašević, Dragan, Martinez-Maldonado, Roberto
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence June 2024 6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.