Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"AKMAN, Melis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prunier, Rachel, Akman, Melis, Kremer, Colin T., Aitken, Nicola, Chuah, Aaron, Borevitz, Justin, Holsinger, Kent E.
Publikováno v:
American Journal of Botany, 2017 May 01. 104(5), 674-684.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26410973
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Veen, Hans, Vashisht, Divya, Akman, Melis, Girke, Thomas, Mustroph, Angelika, Reinen, Emilie, Hartman, Sjon, Kooiker, Maarten, van Tienderen, Peter, Schranz, M. Eric, Bailey-Serres, Julia, Voesenek, Laurentius A.C.J., Sasidharan, Rashmi
Publikováno v:
Plant Physiology, 2016 Oct 01. 172(2), 668-689.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24854490
Autor:
AKIŞ, Ayhan, AKMAN, Melis
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 22 257-273
Electronic Journal of Education Sciences
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Electronic Journal of Education Sciences
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Bu çalışmada sosyal bilgiler öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde coğrafya konularının öğretiminde Coğrafi Bilgi Sistemlerini (CBS) kullanımına yönelik görüşleri araştırılmıştır. Araştırmada öğretmenlerin CBS hakkındak
Autor:
Sasidharan, Rashmi, Mustroph, Angelika, Boonman, Alex, Akman, Melis, Ammerlaan, Ankie M.H., Breit, Timo, Schranz, M. Eric, Voesenek, Laurentius A.C.J., van Tienderen, Peter H.
Publikováno v:
Plant Physiology, 2013 Nov 01. 163(3), 1277-1292.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23598628
Autor:
Akman, Melis, Bhikharie, Amit V., McLean, Elizabeth H., Boonman, Alex, Visser, Eric J. W., Schranz, M. Eric, van Tienderen, Peter H.
Publikováno v:
Annals of Botany, 2012 Jun 01. 109(7), 1263-1275.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43579894
Autor:
Müller, Jana T, van Veen, Hans, Bartylla, Malte M, Akman, Melis, Pedersen, Ole, Sun, Pulu, Schuurink, Robert C, Takeuchi, Jun, Todoroki, Yasushi, Weig, Alfons R, Sasidharan, Rashmi, Mustroph, Angelika, Plant Ecophysiology, Sub Plant Ecophysiology
Publikováno v:
New Phytologist. Wiley
New Phytologist, 229(1), 140. Blackwell Publishing Ltd
New Phytologist, 229(1), 140-155. Wiley-Blackwell
Müller, J T, van Veen, H, Bartylla, M M, Akman, M, Pedersen, O, Sun, P, Schuurink, R C, Takeuchi, J, Todoroki, Y, Weig, A R, Sasidharan, R & Mustroph, A 2021, ' Keeping the shoot above water – submergence triggers antithetical growth responses in stems and petioles of watercress ( Nasturtium officinale ) ', New Phytologist, vol. 229, no. 1, pp. 140-155 . https://doi.org/10.1111/nph.16350
New Phytologist, 229(1), 140. Blackwell Publishing Ltd
New Phytologist, 229(1), 140-155. Wiley-Blackwell
Müller, J T, van Veen, H, Bartylla, M M, Akman, M, Pedersen, O, Sun, P, Schuurink, R C, Takeuchi, J, Todoroki, Y, Weig, A R, Sasidharan, R & Mustroph, A 2021, ' Keeping the shoot above water – submergence triggers antithetical growth responses in stems and petioles of watercress ( Nasturtium officinale ) ', New Phytologist, vol. 229, no. 1, pp. 140-155 . https://doi.org/10.1111/nph.16350
The molecular mechanisms controlling underwater elongation are based extensively on studies on internode elongation in the monocot rice (Oryza sativa) and petiole elongation in Rumex rosette species. Here, we characterize underwater growth in the dic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bfad3bdaa6e6ef500fe0d7fe33514e7e
https://research.rug.nl/en/publications/1ceaf63f-5e03-4d74-baf0-844b46efa769
https://research.rug.nl/en/publications/1ceaf63f-5e03-4d74-baf0-844b46efa769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.