Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"AKKOC, Hatice"'
Autor:
Çakır, Aslı, Akkoç, Hatice
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2020 Nov 01. 105(3), 433-433.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380377
Autor:
Çakır, Aslı, Akkoç, Hatice
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 2020 Sep 01. 105(1), 19-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45294738
Autor:
Akkoc, Hatice, Gülbağcı Dede, Hande
Publikováno v:
Proceedings of the 12th International RAIS Conference on Social Sciences and Humanities. :231-236
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=772955
Autor:
Akkoc, Hatice
Publikováno v:
Proceedings of the 12th International RAIS Conference on Social Sciences and Humanities. :205-209
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=772881
Autor:
Akkoç, Hatice, Yeşildere, Sibel
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 2(2):1410-1415
Autor:
Yeşildere, Sibel, Akkoç, Hatice
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 2(2):1142-1147
Autor:
AKKOC, Hatice, ALAN, Seyfettin
Publikováno v:
Volume: 16, Issue: 11-17
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
In teacher education literature, Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) was defined as the teacher knowledge required for successful technology integration. It is based on the notion of Pedagogical Content Knowledge, which elaborated the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::6a01205ad8ba02f615443ba75e0f0230
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epess/issue/55066/755943
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epess/issue/55066/755943
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper, we examine the development of pre-service mathematics teachers' use of multiple representations during teaching in technology-rich environments. The pre-service teachers took part in a preparation program aimed at integration of techno
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=r39c86a4b39b::99865e50d263b6b889dac80f6d7a4144
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/20771
https://aperta.ulakbim.gov.tr/record/20771
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.