Zobrazeno 1 - 10
of 577
pro vyhledávání: '"AI perceptions"'
As artificial intelligence (AI) continues to advance, understanding public perceptions -- including biases, risks, and benefits -- is critical for guiding research priorities, shaping public discourse, and informing policy. This study explores public
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.13841
Autor:
Sadeghi, Soheila
The growing integration of Artificial Intelligence (AI) into Human Resources (HR) processes has transformed the way organizations manage recruitment, performance evaluation, and employee engagement. While AI offers numerous advantages, such as improv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.04796
Autor:
Zhai, Xiaoming
This paper explores the transformative impact of Generative Artificial Intelligence (GenAI) on teachers' roles and agencies in education, presenting a comprehensive framework that addresses teachers' perceptions, knowledge, acceptance, and practices
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.03018
Autor:
Chan, Cecilia Ka Yuk, Hu, Wenjie
This study explores university students' perceptions of generative AI (GenAI) technologies, such as ChatGPT, in higher education, focusing on familiarity, their willingness to engage, potential benefits and challenges, and effective integration. A su
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.00290
Autor:
Amani, Sara, White, Lance, Balart, Trini, Arora, Laksha, Shryock, Kristi J., Brumbelow, Kelly, Watson, Karan L.
ChatGPT is a natural language processing tool that can engage in human-like conversations and generate coherent and contextually relevant responses to various prompts. ChatGPT is capable of understanding natural text that is input by a user and gener
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.14415
Autor:
Sanchez, Yvonne Wade
Publikováno v:
Technical Communication, 2023 Nov 01. 70(4), E9-E9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27340689
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cecilia Ka Yuk Chan, Wenjie Hu
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
Abstract This study explores university students’ perceptions of generative AI (GenAI) technologies, such as ChatGPT, in higher education, focusing on familiarity, their willingness to engage, potential benefits and challenges, and effective integr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd6eb392ade74e05bbea635a781e385d