Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"AI literacy education"'
Autor:
Xiao, Ruiwei, Tseng, Ying-Jui, Li, Hanqi, Nieu, Hsuan, Liao, Guanze, Stamper, John, Koedinger, Kenneth
Interest in K-12 AI Literacy education has surged in the past year, yet large-scale learning data remains scarce despite considerable efforts in developing learning materials and running summer programs. To make larger scale dataset available and ena
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.14200
This article rethinks the role of arts in STEAM education, emphasizing its importance in AI literacy within K-12 contexts. Arguing against the marginalization of arts, the paper is structured around four key domains: language studies, philosophy, soc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.18179
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Academic Libraries. 2024, Vol. 42 Issue 4, p58-68. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence 2022 3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xianghan O’Dea, Davy Tsz Kit Ng
The rapid adoption of Artificial Intelligence in various industries and the emergence of Generative Artificial Intelligence (GenAI) in recent years have prompted highlighted interest in training and supporting university students to develop industry-
Publikováno v:
Computers and Education: Artificial Intelligence, Vol 3, Iss , Pp 100095- (2022)
In the present paper, we report the findings of a qualitative survey study of 195 Finnish 5th and 6th grade students' pre-instructional conceptions of artificial intelligence (AI). An exploration of these initial conceptions provides insight into stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f592a9acaf2c4d17994c15289f6e534e