Zobrazeno 1 - 10
of 3 281
pro vyhledávání: '"AI and level"'
Autor:
Roman S. Stupin
Publikováno v:
RUDN Journal of Public Administration, Vol 11, Iss 1, Pp 157-172 (2024)
The study explores approaches to the analysis of measurable indicators of artificial intelligence and its use in the system of sectoral public administration. As a part of the research the author developed the methodological basis for assessing the l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3a3b8ace9a4404e9daf6c877e3095ef
The design of video game levels is a complex and critical task. Levels need to elicit fun and challenge while avoiding frustration at all costs. In this paper, we present a framework to assist designers in the creation of levels for 2D platformers. O
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1804.09153
Publikováno v:
The American Mathematical Monthly, 2016 Dec 01. 123(10), 1013-1032.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonios Liapis, Georgios Yannakakis
Publikováno v:
Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment. 11:128-134
This paper describes computational processes which can simulate how human designers sketch and then iteratively refine their work. The paper uses the concept of a map sketch as an initial, low-resolution and low-fidelity prototype of a game level, an