Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"AGORRAM, B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maskour, L. (Lhoussaine), El Batri, B. (Bouchta), Oubit, S. M. (Sidi Mohamed), Jeronen, E. (Eila), Agorram, B. (Boujemaa), Bouali, R. (Rahma)
Since the coronavirus COVID-19 was identified as an international public health emergency in 2020, many studies on the perceptions of students in higher education have been published concerning it. Although young students’ perceptions also influenc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::1b86e81e349478fe8dedbfaa4efdd116
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022120870154
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022120870154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
XIII Ioste Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development, pp. 1129–1138, Turchia, 2008
info:cnr-pdr/source/autori:Silvia Caravita; Boujemaa Agorram; Adriana Valente; Daniela Luzi; Nicola Margnelli/congresso_nome:XIII Ioste Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development/congresso_luogo:Turchia/congresso_data:2008/anno:2008/pagina_da:1129/pagina_a:1138/intervallo_pagine:1129–1138
US-China education Review 6 (2009): 25–37.
info:cnr-pdr/source/autori:Agorram B.; Caravita, S.; Valente, A.; Luzi, D.; Margnelli, N./titolo:Knowledge and values in science textbooks concerning complexity in ecological systems and environmental problems: a cross-cultural study on secondary school manuals/doi:/rivista:US-China education Review/anno:2009/pagina_da:25/pagina_a:37/intervallo_pagine:25–37/volume:6
info:cnr-pdr/source/autori:Silvia Caravita; Boujemaa Agorram; Adriana Valente; Daniela Luzi; Nicola Margnelli/congresso_nome:XIII Ioste Symposium, The Use of Science and Technology Education for Peace and Sustainable Development/congresso_luogo:Turchia/congresso_data:2008/anno:2008/pagina_da:1129/pagina_a:1138/intervallo_pagine:1129–1138
US-China education Review 6 (2009): 25–37.
info:cnr-pdr/source/autori:Agorram B.; Caravita, S.; Valente, A.; Luzi, D.; Margnelli, N./titolo:Knowledge and values in science textbooks concerning complexity in ecological systems and environmental problems: a cross-cultural study on secondary school manuals/doi:/rivista:US-China education Review/anno:2009/pagina_da:25/pagina_a:37/intervallo_pagine:25–37/volume:6
The study was carried out within the European research project "Biology, Health and Environmental Education for Better Citizenship" that joined 18 European and North-African countries. We report here the methodology and some of the conclusions drawn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::467906d36eb6fc8213a45fc8c31a3cf5
https://publications.cnr.it/doc/181988
https://publications.cnr.it/doc/181988
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.