Zobrazeno 1 - 10
of 8 125
pro vyhledávání: '"ADVERTISING COMMUNICATION"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paniagua-Iglesia, Amaya1, García-Ureta, Irene1
Publikováno v:
Zer: Journal of Communication Studies / Revista de Estudios de Comunicacion / Komunikazio Ikasketen Aldizkaria. may/jun2024, Vol. 29 Issue 56, p311-333. 23p.
Autor:
Alina P. Sinichkina, Anna G. Smirnova
Publikováno v:
Виртуальная коммуникация и социальные сети, Vol 2, Iss 2, Pp 60-65 (2023)
More and more English loan words appear on German internet sites with each year, following the mass media globalization trend. This article describes English loan words and phrases in the German-speaking online advertising of German cosmetics brands.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4725963cad8f49769ec00fece0b741b5
The advertising communication effectiveness of using netizen language code-switching in Facebook ads
Publikováno v:
Internet Research, 2021, Vol. 31, Issue 5, pp. 1940-1962.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-04-2020-0231
Autor:
Wąsikowska, Barbara
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2023 225:2477-2486
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodríguez-Ríos, Antonio1 toni.rodriguez@uab.cat, Lázaro Pernias, Patrícia1 patricia.lazaro@uab.cat
Publikováno v:
Revista Latina de Comunicación Social. 2023, Issue 81, p171-190. 20p.
Autor:
Zh. E. Vavilova
Publikováno v:
Интеллект. Инновации. Инвестиции, Vol 1, Pp 45-54 (2023)
Advertising as a simulacrum, an artifact of modern mythologized society has for a while been in the focus of philosophical research, but the phenomenon of epistemic injustice generated by advertising communication still requires reflection. The artic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/704a64d7e64840ba8099316a6c74710d
Autor:
Ryłko-Kurpiewska, Anna
Publikováno v:
Poradnik Językowy / The Linguistic Guide. (03):22-36
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1122692
Autor:
Camus, O.
Publikováno v:
In In Analysis October 2021 5(2):188-193