Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"ADHD detection"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Orhan Atila, Erkan Deniz, Ali Ari, Abdulkadir Sengur, Subrata Chakraborty, Prabal Datta Barua, U. Rajendra Acharya
Publikováno v:
Sensors, Vol 23, Iss 16, p 7032 (2023)
Anxiety, learning disabilities, and depression are the symptoms of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD), an isogenous pattern of hyperactivity, impulsivity, and inattention. For the early diagnosis of ADHD, electroencephalogram (EEG) signa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3e68bb07b2b48d6b8768d3322b6b5c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prabal Datta Barua, Sengul Dogan, Mehmet Baygin, Turker Tuncer, Elizabeth Emma Palmer, Edward J. Ciaccio, U. Rajendra Acharya
Publikováno v:
Diagnostics, Vol 12, Iss 10, p 2544 (2022)
Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) is a common neurodevelopmental condition worldwide. In this research, we used an ADHD electroencephalography (EEG) dataset containing more than 4000 EEG signals. Moreover, these EEGs are noisy signals.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b9577f9a4d344efad2080ceb296d9b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.