Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"ADAMOVÁ, Kateřina"'
Autor:
ADAMOVÁ, Kateřina
The thesis deals with educational area "Language and language communication" with special focus on educational field "Czech language and literature from 6th to 9th grade of primary schools and is defining the problematics of teaching methods. These q
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385165
Autor:
Adamová, Kateřina
This thesis analyzes narrative strategies of Kurt Vonnegut as a postmodern author with a specific style. The first part defines postmodernism as opposed to modernism and explains all essential notions to provide the theoretical background. This part
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-312560
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hornik, Petr, Vyskočilová, Petra, Friedecký, David, Janošťáková, Anna, Adamová, Kateřina, Adam, Tomáš
Publikováno v:
In Clinica Chimica Acta 1 February 2007 376(1-2):184-189
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ADAMOVÁ, Kateřina
The thesis deals with educational area "Language and language communication" with special focus on educational field "Czech language and literature from 6th to 9th grade of primary schools and is defining the problematics of teaching methods. These q
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::3001f06b16aecd2f97f446cd3bc41a39
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385165
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-385165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.