Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"ACRL Framework for Information Literacy"'
Autor:
Jarson, Jennifer, Hamelers, Rachel
Publikováno v:
Reference Services Review, 2021, Vol. 50, Issue 2, pp. 179-189.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RSR-10-2021-0054
Autor:
Laura M Bernhardt
Publikováno v:
Communications in Information Literacy, Vol 17, Iss 1 (2023)
Review of Cullen, M. A., & Dill, E. (Eds.). (2022). Intersections of open educational resources and information literacy. Association of College and Research Libraries.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c411d80ee924628a74d4b50f03b8a83
Autor:
Kevin Patrick Seeber
Publikováno v:
Communications in Information Literacy, Vol 9, Iss 2, Pp 157-163 (2015)
The development of the ACRL Framework for Information Literacy has sparked an immense amount of conversation among academic librarians, though the profession is still far from consensus with regards to if, when, or how the document should be implemen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1589bae24aed4bab9c4319a15ac3d9aa
Autor:
Jessica Critten
Publikováno v:
Communications in Information Literacy, Vol 9, Iss 2, Pp 145-156 (2015)
Information literacy instruction traditionally focuses on evaluating a source for bias, relevance, and timeliness, and rightfully so; this critical perspective is vital to a well-formed research process. However, this process is incomplete without a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cad97d04393a43a4ad9aee945f34ed77
Autor:
Colleen Burgess
Publikováno v:
Partnership: The Canadian Journal of Library and Information Practice and Research, Vol 10, Iss 1 (2015)
The new ACRL Framework for Information Literacy for Higher Education is an opportunity for IL instructors to ask themselves whether their current approaches to instruction are meeting the higher goals of IL education. Instructors might re-examine the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/101418dd9e0a4f6ca6325a3a33b84064
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gilchrist, Sarah
Instructional design for librarians is often dictated by outside constraints. Librarians teaching semester-long courses as the primary instructor have an opportunity to develop unique instructional design methods to engage students. Using concepts re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::67e2eb9f7b2be9028ce725e87702b7df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.