Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"ACOSTA, MARISA"'
Publikováno v:
In Chemical Geology 20 September 2023 634
Autor:
Zaldívar Acosta, Marisa a, ⁎, Lorenzo Quiles, Oswaldo b
Publikováno v:
In Educación Médica September 2021 22 Supplement 5:420-423
Publikováno v:
In Geochimica et Cosmochimica Acta 15 July 2020 281:149-167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Tecnología, Ciencia & Educación; may-ago2024, Issue 28, p89-114, 26p
Publikováno v:
Docentes 2.0 Journal ; Vol. 16 No. 1 (2023): Paradigm Resilience; 5-11
Revista Docentes 2.0; Vol. 16 Núm. 1 (2023): Resiliencia Paradigmática; 5-11
Revista Docentes 2.0; Vol. 16 Núm. 1 (2023): Resiliencia Paradigmática; 5-11
The constant change in the teaching and learning process and the demand for incorporating new educational methodologies are increasing at all educational levels. One widely accepted methodology is gamification, which emerged to incorporate game eleme
Autor:
Rodríguez Pech, Juanita, Estrella Ceme, Helbert Alfonso, Arceo Arceo, Eddy Paloma, Zaldívar Acosta, Marisa del Socorro
Publikováno v:
Profesorado: Revista de Currículum y Formación del Profesorado; nov2023, Vol. 27 Issue 3, p219-241, 23p
Publikováno v:
Revista Publicando; Vol. 10 No. 38 (2023): April-May-June; 54-65
Revista Publicando; Vol. 10 Núm. 38 (2023): Abril-Mayo-Junio; 54-65
Revista Publicando; v. 10 n. 38 (2023): Abril-Mayo-Junio; 54-65
Revista Publicando; Vol. 10 Núm. 38 (2023): Abril-Mayo-Junio; 54-65
Revista Publicando; v. 10 n. 38 (2023): Abril-Mayo-Junio; 54-65
Soft skills are a construct that complements hard skills, and their development favors successful performance. This study aims to analyze the factors that influence the outcome of soft skills of teachers in initial training at a public university in
Publikováno v:
Revista Salud Pública y Nutrición (RESPYN); oct-dic2023, Vol. 22 Issue 4, p25-30, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.